Reklamní předměty | reklamní potisk | reklama | proven.cz

reklamní předměty s potiskem on-line
komplexní reklamní služby od návrhu po realizaci • tvorba firemního designu

 heslo:   
| Registrace

e-shop

newsletter

Nechte se informovat o akcích, slevách a novinkách!
ochrana osobních údajů

handy_power_leto_09.jpg Handy Power - zdroj energie pro váš mobil stále po ruce!
specialni_usb_flash_disky.jpg Uzamkněte své soubory na USB flash disku s použitím otisku prstu!
uv_reklamni_predmety.jpg UV reklamní předměty - praktické dárky překvapí a udělají radost.

point.gif AKČNÍ NABÍDKY, AKCE go.png

informace

Často kladené dotazy


Připravili jsme odpovědi na otázky, které vás nejvíce zajímají...

Přečtěte si je prosím go.png

Reklamní USB flash disky

usb_flash_disk.jpg

Reklamní USB flash disky s potiskem a dárkovým balením.

Vstup na stránky go.png

link.jpg

S čím můžete počítat...


Několik důvodů, které vám pomohou s rozhodnutím, na koho se obrátit.

point.gif Správná cena

point.gif Univerzálnost

point.gif Vzorkový servis


link.jpg

Značení, reklamní potisk

Je až překvapivé v jakém nepoměru je někdy úsilí věnované výběru reklamních předmětů s pozorností věnovanou jejich potisku, značení. V praxi se setkáváme s několika extrémy:

a) Klient věnuje značnou pozornost výběru dárkových předmětů, je velmi náročný, klade důraz na to, aby zboží bylo opravdu kvalitní, a potisk potom odbude slovy "je mi to jedno", netrvá na barevném podání své značky ani na důslednosti jejího CI provedení.

b) Opakem výše uvedeného je přístup, kdy jsou na promo akci vybírány levné rozdávací předměty, mimořádný tlak je tedy vyvíjen především na cenu zboží. Klient poté požaduje mnohabarevný potisk, který v důsledku jednotlivé předměty samozřejmě prodražuje, protože u levných předmětů může tvořit reklamní potisk nezanedbatelnou část jejich ceny (výjimky samozřejmě existují, a to především v případech, kdy je komunikována samotná značka).

c) Vyvážený by měl být také poměr mezi provedením potisku a užitnou hodnotou reklamních předmětů. V krajním případě může nevhodně zvolené označení dokonce snížit praktickou hodnotu předmětu. Klasickým příkladem je deštník s velkým natištěným logem, případně s logem ve více výsečích. Na takový deštník se možná rád podívá manager firmy, je ale diskutabilní zda ho se stejnou zálibou bude nosit ten, komu je určen. To platí především o méně známé, teprve budované, značce. S velkou pravděpodobností potom takový dárek skončí odložen a nepoužíván.

Proto vybírejte s rozmyslem, i tady platí "méně je někdy více" a neváhejte se na nás obrátit s žádostí o pomoc či radu. Správně volený reklamní předmět respektuje úroveň vztahu a účel darování, musí mít pro příjemce odpovídající estetickou a užitnou hodnotu a měl by být, podle možnosti, originální.

home.gif home_or.gif

aktuality

Rádi Vám poradíme

Hledáte reklamní předměty pro Vaši firmu? Potřebujete upřesnit nabídku, zpracovat kalkulaci nebo prostě jen poradit? go2.png
Kontaktujte nás

e-mail: info@proven.cz
infolinka: 377.455.755
24/7: 603.215.251

Katalog zdarma

ImageVýborné ceny. Objednejte si zdarma nový katalog pro sezónu 2017/2018.

Univerzálnost

Nenajdete-li zde požadované reklamní zboží, které jste našli jinde, obraťte se na nás s požadavkem. Dodáme vám ho za stejných nebo lepších podmínek než konkurence!

Reklamní textil

reklamni_textil.jpgvelkoobchod, trička, t-shirt, dámská trička, polokošile, tílka, košile, mikiny, bundy, vesty, čepice, fleece...

Reklamní textil
SLAZENGER, ADLER, SOL'S, STEDMAN, US BASIC, Mc FORSUM, CHILLI, BEST IN TOWN, QUALITY TEXTIL, FRUIT OF THE LOOM, X-FER...

reklamni-predmety

Reklamní předměty tak trochu jinak

ritter_pen_titulka.jpgNabízíme vám příležitost přizpůsobit si kuličkové pero zcela podle vašich představ! Staňte se výtvarníky a vytvořte si vlastní, originální, barevné kuličkové pero, které jsme vám potom schopni dodat včetně potisku. Chcete být jiní? S námi máte šanci...


Provozovatelem stránek je společnost proven.cz | reklamní předměty | reklama. Design a realizace (c) 2006 Medianet.