Reklamní potisk | technologie potisku

reklamní předměty s potiskem on-line
komplexní reklamní služby od návrhu po realizaci • tvorba firemního designu

 heslo:   
| Registrace

e-shop

newsletter

Nechte se informovat o akcích, slevách a novinkách!
ochrana osobních údajů

handy_power_leto_09.jpg Handy Power - zdroj energie pro váš mobil stále po ruce!
specialni_usb_flash_disky.jpg Uzamkněte své soubory na USB flash disku s použitím otisku prstu!
uv_reklamni_predmety.jpg UV reklamní předměty - praktické dárky překvapí a udělají radost.

point.gif AKČNÍ NABÍDKY, AKCE go.png

informace

Často kladené dotazy


Připravili jsme odpovědi na otázky, které vás nejvíce zajímají...

Přečtěte si je prosím go.png

Reklamní USB flash disky

usb_flash_disk.jpg

Reklamní USB flash disky s potiskem a dárkovým balením.

Vstup na stránky go.png

link.jpg

S čím můžete počítat...


Několik důvodů, které vám pomohou s rozhodnutím, na koho se obrátit.

point.gif Správná cena

point.gif Univerzálnost

point.gif Vzorkový servis


link.jpg

Reklamní potisk

Reklamní předměty -> Reklamní potisk -> Potisk reklamních předmětů

goto.gif Kolik stojí potisk a jaké jsou možnosti?

U každého předmětu najdete položku "Skupina tisku". V ní jsou pod kódy uvedené různé možnosti technologií potisku. Pro zjednodušenou orientaci si můžete nechat skupiny tisku kliknutím zobrazit, otevře se vám tato tabulka.

U některých předmětů můžete vybírat z více technologií (např. na tričko je možný tisk i výšivka).

Cena za potisk je dána právě výběrem konkrétní technologie, počtem barev tisku a počtem kusů pro potisk. U některých technologí hraje roli i velikost potisku (textil, tašky apod.).

tip.gifMáte-li vybranou technologii potisku, víte počet barev tisku a znáte požadované množství, zjistíte cenu v ceníku potisků.

Neváhejte nás kontaktovat.
Kalkulaci na potisk vám zašleme obratem.


goto.gif Proč není cena za technologie uvedená přímo u jednotlivých předmětů?

Některé z důvodů jsou popsány výše na této stránce - např. více možných technologií pro jeden výrobek a různé velikosti pro potisk. Dalším důvodem je zvolení nevhodné technologie pro realizaci daného motivu tisku. Především u objemnějších zakázek hraje roli i přesná podoba motivu. Kompletní cenu včetně ceny technologie dostanete vyčíslenou na "Potvrzení zakázky", které zasíláme. Proto je vhodné ke každé objednávce (nebo poptávce) zasílat i motiv potisku.



Technologie v reklamě:

Tamponový tisk

Tato technologie je určena k potisku různých druhů materiálů - plastů, skla, dřeva, kůže atd. K přenosu potisku se používají silikonové tampony různých tvarů a tvrdostí. Tamponový tisk se používá pro potisk menších předmětů. Výhodou této technologie je možnost tisku na nerovné povrchy a snadnější tisk velmi jemných motivů. Předměty lze potisknout i vícebarevně.

Použití: psací potřeby, zapalovače, hračky, spotřební elektronika, potřeby pro domácnost, obalová technika, hodiny, textilní výrobky, keramika, sklo, štítky, otvíráky, diáře, klíčenky, hrnky, baterky a jiné propagační předměty...

Sítotisk

Sítotisk je jedna z nejstarších tiskařských technik na světě. Je vhodný pro velkou většinu běžných materiálů, z nichž se reklamní předměty vyrábějí, včetně textilu. Rozdíly v ochotě povrchů pevně se spojit s barvou je většinou možno vyrovnat volbou vhodného typu barvy, případně úpravou povrchového napětí pomocí speciálních postupů (ožeh, korona, chemická předúprava). Jde o tiskovou techniku založenou na protlačování barvy průchodnými místy šablony, která se přikládá přímo na potiskovaný předmět. Sítotisk je určený pro potisk rovných nebo plynule zakřivených ploch. Potiskovaný předmět může mít tvar válce nebo mírného kuželu s velkým poloměrem zaoblení, nesmí z něj však nic vystupovat ven, ani se propadat dolů. Předměty můžeme potisknout vícebarevně.

Použití: plošný sítotisk - textilní výrobky, plastové předměty, kovy, keramické předměty, papír, přítisky na kalendáře, trička, mikiny, košile, tašky, podložky pod myš, pravovní oděvy, vlajky, sportovní dresy, bundy, čepice, deštníky, tašky, PVC samolepky atd.; rotační sítotisk: hrnky, sklenice, láhve, popelníky atd.

Transferový tisk

Tato technologie využívá plošného sítotisku na speciální voskovaný papír. Potisk na papíru je poté pomocí tepelného lisu přenesen na požadovaný předmět. Transferový tisk se používá především pro označení nerovných textilních povrchů (čepice, polstrovaný textil) a mnohobarevné potisky textilu či náročné motivy. Výhodou proti přímému potisku textilu je možnost dosáhnout jemnějších motivů, vyššího kratí barvy a možnost využít speciálních efektů při volbě povrchu tisku. Nevýhodou je vyšší pracnost a tudíž i cena.

Flexotisk

Jedná se o technologii rotačního tisku z polymerního štočku na předmět.

Použití: PE tašky, etikety, obaly

Flockování

Touto technologií lze vytvořit povrchy sametového vzhledu na různé materiály. V reklamě se velmi často používá jak přímé flockování, kde se na předem nanesené vodivé lepidlo nanáší speciální střiž různých barev i délek, nebo nepřímé flockování, kde se na materiál (hlavně textil) zažehluje předem naflockovaná fólie ve tvaru loga (vyřezaná na ploteru). Tisky jsou odolné avšak nelze použít střiž větších délek. Výhodné pro malé počty kusů.

Použití: vhodné pro textilie s měnícím se motivem v malých sriích - například čísla a jména na dresech

Sublimační tisk

Tato technologie vytváří motiv potisku difusí do povrchu polyesterové vrstvy. Motiv potisku proto není na povrchu předmětu, ale stává se součástí povrchové vrstvy. Zvláštním případem je potisk speciálně upravených předmětů jako hrnků, keramiky, odznaků a řady dalších předmětů. Výhodou je možnost personalizace a tisky velmi malých sérií. Motiv se nejdříve vytiskne zrcadlově speciálními barvami na transferovou podložku a poté se přenáší tlakem a teplotou. Proto nelze tímto způsobem potiskovat materiály, které nesnesou teploty kolem 200 oC po dobu 1 až 2 minut.

Použití: cyklistické, hokejové, či fotbalové dresy, reklamní minidresy, lanyardy - závěsy pro mobilní telefony, permanentky, vlajky a vlaječky...

Laser

Tato technologie využívá k odpálení požadovaného motivu laserový paprsek. Laserové technologie užívané v reklamě se dají rozdělit podle druhu materiálu předmětu (CO2 laser, nebo Nd:YAG laser) a dále podle druhu pohybu laserovho paprsku (na rozmítan či ploterové). CO2 laser se využívá v reklamě nejčastěji. Je schopen značit předměty ze skla, dřeva, řezat fólie, někter druhy eloxovanho hliníku, kůži, gumu atp. Velmi často je užíván na výrobu razítek. Nd:YAG laser je používán hlavně na kaliteln materiály jako např. ocel V reklamě se využívá méně často. Výhodou obou způsobů je jemná kresba, možnost pracovat i s malým počtem kusů a specifický vzhled zejména u dřevěných předmětů.

Použití: označení kovových a dřevěných materiálů


Gravírování, frézování

Technologie určená k mechanickému označení kovu, plastu i dřeva a to od jemného popisu až po složitější 3D opracování materiálů. Tato technologie se často používá pro výrobu orientačních systémů, zejména ve spojení s různými sadami duralových profilů. Loga či popisy se frézují do dvouvrstvých materiálů s velmi vysokou životností. Odfrézované části se mohou vyplnit odlišnou barvou, čímž dochází k zajímavým efektům. Rytí do plochých i válcových tvarů vytváří velmi decentní kresbu zejména na kovové reklamní předměty. Je využívanou alternativou pro laserové vypalování. Gravírování plexiskla a dalších vhodných materiálů je základem pro výrobu světelné reklamy a 3D písmen. Často se kombinuje s polepem translucentní fólií. Rytí se používá také pro výrobu štočků pro horkou ražbu a slepotisk.

Použití: firemní štítky, jmenovky, informační tabulky, plastové či kovové šablony, předměty z dřeva, plastu, kovu, skla, kůže, atd.


Pískování

Používá se do tvrdých povrchů, jako je např. sklo, kámen, kovy apod. Vlastní motiv se maskuje nejčastěji fotomaskou, v jednodušších případech maskou vytvořenou ze speciální fólie na plotteru. Fotomaska umožňuje tvořit velmi jemné motivy až do cca 0,2 mm silných linek a často s úspěchem nahrazuje laserové značení zejména u nerezu a skla. Jedná se v podstatě o vybroušení motivu do povrchu daného předmětu. Pískovat se dá prakticky cokoli, od loga společnosti přes různá jména až po souvislé texty. Tímto způsobem lze zpracovat velké množství skleněných výrobků, jejichž možnost využití je velmi široká. Pískováním lze upravit nebo označit i jiné materiály, např. břidlici, kámen, plasty atd.. Záleží pouze na Vašich představách a odzkoušení technologie na daný materiál.

Použití: skleničky, těžítka, lahve, popelníky, sportovní poháry, ploché sklo, zrcadla, hrnky, kovové zapalovače, bowlingové koule, láhve s vínem nebo jiným alkoholem, vázy, karafy na víno atd.

Výšivka

Podkladem pro strojní vyšívání je vyšívací program, tzn., překreslení vizuálu do programu kde pracovník zároveň určuje druh stehu, sklon stehu, podšití, barevnost atd. tzv. stehování. To vždy podle zkušeností a pravidel velikosti a složitosti daného vizuálu. Takto vytvořený program se musí nahrát popř. propojit s vyšívacím strojem. Na základě připraveného programu ve vyšívacím stroji je možno spustit samotné vyšívání. Pro výšivku se používají různé podkladové materiály např. vlizelin, vodou rozpustná folie atd. U výšivky nehraje barevnost roli, nýbrž počet stehů.

Horká ražba

Tato technologie umožňuje ražbu loga do kůže, koženky, papíru. Před ražbou je nutné vyrobit raznici. Ražba je prováděna za tepla na speciálním lisu. Můžeme využít i ražbu s barevnou fólií, nejčastěji zlatou - jedná se o velmi efektní technologii která vytváří potisk kovovou fólií natavenou k povrchu předmětu tlakem za horka. Výhodou je efektní vzhled s kovovým povrchem, jehož nelze dosáhnout běžným tiskem. Nevýhodou je poměrně drahá matrice a náročné seřízení.

Použití: ražba diářů, kožených a koženkových předmětů, výroba certifikátů, vstupenek, pozvánek, tvorba hologramů aj.

Ofsetový tisk

Ofset je vhodný pro vyšší náklady tiskovin. Můžete si vybrat z velkého množství různých druhů papírů, formátů i povrchových úprav tištěných materiálů. Tento způsob tisku se používá na všechny možné typy tiskovin od náročných publikací a časopisů, po jednoduché letáky. Používají se kvalitní křídové papíry, ofsetové papíry, kartony, recyklované papíry, papírové a plastové samolepící fólie, na které se tiskne rychleschnoucími otěruvzdornými barvami.

Použití: propagační materiály, dopisní papíry, vizitky, plakáty, etikety, letáky, katalogy, samolepky, prospekty, formuláře, cenovky, faktury, dodací listy, samopropisovací tiskoviny, brožury, pohlednice, etikety, kalendáře, výroční zprávy, pozvánky, brožury, knihy a publikace, časopisy, jídelní lístky, stravenky, účtenky, pozvánky, vstupenky, obálky atd.

Digitální tisk

Plnobarevný digitální tisk využijete pro malonákladové a středně velké zakázky. Má své nesporné výhody ve snížení časové náročnosti tisku a jeho přípravy, která je obrovskou výhodou u malých nákladů. Samotné náklady na tisk jsou ovšem několikanásobně vyšší oproti ofsetovému tisku, čímž se tisk větších nákladů na digitální technologii stává cenově nevýhodný.

Možnost okamžitých úprav dle Vašich požadavků oceníte ve chvílích kdy se Vaše představy o výsledném výrobku teprve formují, a to za stálého udržení vysoké kvality tisku i v detailech.

Použití: pohlednice, malonákladové katalogy, příprava prototypů tiskovin, prospekty, poutače, plakáty, plnobarevný potisk obalů, etiket, samolepek, vnitřní i venkovní plakáty, bannery, mailingy, pozvánky, zákaznické, členské a VIP karty, materiály pro promotions...

Velkoformátový tisk

Velkoformátový tisk dělíme dle místa, pro který je určen. Dle této specifikace, velikosti a množství v kusech pak zvolíme vhodnou technologii a potřebné úpravy. Velkoformátový tisk volíme pro prostředí, kde je požadována dlouhodobá životnost. Sluneční paprsky uvolňují UV záření, na kterém běžné barvy blednou. Důsledkem je znehodnocení výtisku. Proto používáme speciální solventní barvy, které se svým složením podobají sítotiskovým barvám. Touto technologií dosáhneme fotografické kvality při tisku na billboardový papír, citylightový papír, PVC samolepku, plachtovinu, síťovinu a vlajkovinu. Životnost tohoto tisku je v exteriéru od 2 do 5-ti let. Pokud na výtisk použijeme ochrannou laminaci s UV filtrem, zajistíme výrobku nejen otěruvzdornost, ale tak prodloužení barevnosti až o další 2 roky.

Použití: podlahová grafika, billboardy, bigboardy, reklamní bannery, POS displeje, plakáty, fotografie, polep automobilů, poutače, plakáty, billboardy, vlajky, dekorační tiskoviny, reklamní stojany nebo velkoplošné transparenty apod.


Knihtisk

Využití této technologie pro její prvotní účel samotného tisku je spíš ojedinělou výjimkou. Jeho nynější využití je převážně v možnostech výseků (např. kulaté tácky), perforace (např. odtrhové vstupenky), bigování (rýha pro přesný ohyb např. skládačky), sériové vytláčení motivu (tzv. studené razítko) až po termoražbu kdy je pomocí tepla a tlaku přenášena slabá folie do požadovaného materiálu (např. zlatá, stříbrná či jiné metalické barvy které ve svém vysokém lesku nemohou být zpracovány jinou technologií) a další.

Použití: letáky, tiskopisy, vizitky, svatební, promoční a smuteční oznámení, pozvánky, průkazky, novoročenky, perforace a číslování tiskopisů, potisk obálek, navštívenky, dopisní papíry, účtenky, svatební, oznámení nebo novoroční přání, stravenky, tiskopisy, evidenční knihy apod.


Poloplastické nálepky - logoprinty

Poloplastické nálepky logoprint jsou "zalité" samolepící etikety s povrchovou úpravou transparentní pryskyřicí. Logoprinty se používají k označování výrobků, jsou velmi vhodné i pro reklamní účely. Atraktivním vzhledem napomáhají ke zviditelnění loga, nápisu, značky výrobku atd. Etikety upravené touto technologií jsou barevně stálé i při vystavení slunečnímu záření a odolné proti klimatickým vlivům. Dají se aplikovat na všechny hladké povrchy, ve speciální úpravě i na povrchy se zrnitou strukturou, na rovné i zaoblené povrchy. Etikety vytvářejí trojrozměrný efekt. Moderní technologie pracující ve dvou osách umožňuje vyrábět libovolné tvary jako písmena, nápisy, rámečky atd.

Použití: označování různých výrobků, aut, výpočetní techniky, spotřebičů pro domácnost, strojů a přístrojů, klíčenky, odznaky, klipy tužek aj.


Laminace, kašírování

Laminace zajišťuje výrobkům ochranu nejen proti otěru, ale i prodloužení barevnosti až o další 2 roky. Dále zajistí výrobkům větší pevnost a snižuje riziko poškození hotového výrobku.

Kašírování zajistí perfektní přenesení tisku na desku. Zamezuje rozměrovým deformacím materiálu a tím i kroucení materiálů.


Řezaná grafika - samolepící reklama

Tato forma reklamy je velmi rozšířená, velice oblíbená a žádaná, setkáváme se s ní na každém kroku. Barevnost fólií se dá vybrat a kombinovat dle Vašeho přání ze široké nabídky odstínů a také dle plánované délky životnosti. Od krátkodobých určených na reklamní akce typu "Sleva", "Výprodej", reklama na výstavě přes střednědobé na 3-5let až po dlouhodobé s životností až 9 let používaných např. k trvalému označení obchodu, venkovních směrovek, poutačů, autobusů atd. Rozměr samolepící reklamy není ničím omezen, jelikož při větších rozměrech se folie skládají z více jednotlivých dílů. Při požadavku barevnosti samolepící reklamy se fólie lepí po vrstvách, čímž vzniká zajímavý a nepřehlédnutelný motiv. Volbou vhodného příslušenství lze tisknout samolepky včetně tvarového obřezu, případně tvarově obřezávat potisky vytvořené sítotiskem, digitálně či ofsetem.



home.gif home_or.gif

aktuality

Rádi Vám poradíme

Hledáte reklamní předměty pro Vaši firmu? Potřebujete upřesnit nabídku, zpracovat kalkulaci nebo prostě jen poradit? go2.png
Kontaktujte nás

e-mail: info@proven.cz
infolinka: 377.455.755
24/7: 603.215.251

Katalog zdarma

ImageVýborné ceny. Objednejte si zdarma nový katalog pro sezónu 2017/2018.

Univerzálnost

Nenajdete-li zde požadované reklamní zboží, které jste našli jinde, obraťte se na nás s požadavkem. Dodáme vám ho za stejných nebo lepších podmínek než konkurence!

Reklamní textil

reklamni_textil.jpgvelkoobchod, trička, t-shirt, dámská trička, polokošile, tílka, košile, mikiny, bundy, vesty, čepice, fleece...

Reklamní textil
SLAZENGER, ADLER, SOL'S, STEDMAN, US BASIC, Mc FORSUM, CHILLI, BEST IN TOWN, QUALITY TEXTIL, FRUIT OF THE LOOM, X-FER...

reklamni-predmety

Reklamní předměty tak trochu jinak

ritter_pen_titulka.jpgNabízíme vám příležitost přizpůsobit si kuličkové pero zcela podle vašich představ! Staňte se výtvarníky a vytvořte si vlastní, originální, barevné kuličkové pero, které jsme vám potom schopni dodat včetně potisku. Chcete být jiní? S námi máte šanci...


Provozovatelem stránek je společnost proven.cz | reklamní předměty | reklama. Design a realizace (c) 2006 Medianet.