Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti cookies. Dalším používáním stránek s tím souhlasíte. více informací

Často kladené dotazy

Proč se mi na webu zobrazují jiné ceny než v katalogu?

Na rozdíl od katalogu jsou ceny v e-shopu aktualizované. Zároveň se snažíme zvýhodnit možnost on-line nákupu, takže mohou být ceny i nižší. V e-shopu mohou být také nejrůznější akce a sezónní nabídky, které upravují cenu zboží. Můžete se ale setkat i s vyššími cenami. A to nejen v důsledku aktualzace cen, ale na webu jsou např. součástí ceny i recyklační poplatky, které se při off-line prodeji účtují odděleně.

Jaký je termín pro dodání zboží?

Termín dodání pro zboží bez potisku je uvedený v popisu u zboží. Obvyklý termín dodání pro zboží s potiskem je 2-3 týdny od schválení korektury potisku. Termín umíme i zkrátit, s požadavkem na konkrétní termín dodání nás prosím kontaktujte.

Proč nejsou v e-shopu i ceny potisku?

Na cenu potisku má vliv hodně proměnných. Kromě počtu kusů a barevnosti je to např. i velikost potisk a volba správné technologie pro daný motiv. Po zvážení všech možných variant zobrazování cen přímo v-eshopu jsme se (alespoň prozatím) rozhodli řešit ceny potisku formou poptávky, kterou můžete jednoduše poslat a k ničemu vás nezavazuje. Jakmile obdržíme vaší představu o podobě potisku a data pro potisk, zašleme vám nabídku s důrazem na co nejnižší cenu potisku,

Co mám dělat, když není u zboží možnost volby potisku?

Přestože se snažíme u každého produktu doplňovat možné technologie potisku, může se stát, že taková informace u některého zboží chybí. V tgakovém případě nenabídne e-shop možnost potisku zboží. Můžete ho vložit do košíku bez potisku a doplnit vaši představu potisku v poznámkách v dalším kroku poptávky, nebo prosím zašlete svůj dotaz na zboží (k diszpozici u každého produktu), ve kterém nás na nedostatek upozorníte.

Chci jiný potisk, než jsou nabízené možnosti...

Může se stát, že v nabídce technologií potisku nějaká chybí. Zvolte prosím jakoukoliv dostupnou technologii a svou představu nám napište do poznámek v dalším kroku poptávky spolu se zaslanými podklady pro potisk. Poptávka vás k ničemu nezavazuje, výroba posoudí možnosti na požadovanou technologii, a dostanete nabídku.

Proč je u některého zboží "termín dodání na dotaz"?

V informacích o dostupnosti zboží jsme závislí na dodavatelích nebo výrobcích zboží, kteří je ne vždy poskytují v dostečné míře. Může se také stát, že je aktuálně nedostupný server, ze kterého získáváme data. V takovém případě musíme dostupnost ověřit jinou cestou. Často bývá problém u textilu, který je vzhledem k objemu a množství variant s vysokými nároky na skladovací kapacitu obvykle dovážený. Součástí naší nabídky je samozřejmě i ověření informací o aktuální dostupnosti zboží.

Proč není možné objednat bez IČ?

Naše nabídka je určená pro firmy a podnikatele jako reklamní předměty. Podmínky pro prodej se řídí jinými pravidly (např. záruka, možnost vrácení zboží apod.). Zobrazované ceny jsou navíc uváděné bez DPH.

Jde v-shopu objednávat i bez registrace?

Ano, k nákupu v e-shopu není nutná registrace. Ta ale usnadňuje případný opakovaný nákup, nemusíte znovu vyplňovat nutné údaje. Proto je možné si během nákupu nebo poptávky vytvořit účet s přihlašovacími údaji.

V e-shopu není zboží z katalogu

Jednou z možností je doprodej nebo vyřazení zboží z nabídky. Bohužel je také možné, že se jedná o systémovou nebo dočasnou chyby v-shopu. Budeme velmi rádi, když nám dáte o každé podobné situaci vědět, abychom mohli zapravovat na případné opravě.