Často kladené dotazy

Jaká je cena dopravy a možnosti platby?

Zboží odesíláme službou PPL á 125,00 Kč/balík + DPH na dobírku, která je účtována dle aktuálního sazebníku PPL. V případě delších termínů dodání nabízíme možnost platby předem na základě zaslané proforma faktury.

Proč není možné objednat bez IČ?

Naše nabídka je určená pro firmy a podnikatele jako reklamní předměty. Podmínky pro prodej se řídí jinými pravidly (např. záruka, možnost vrácení zboží apod.). Zobrazované ceny jsou navíc uváděné bez DPH.

Objednal(a) jsem si zboží, ale objednávka byla strornována. Proč?

Zboží nabízené v e-shopu jsou reklamní předměty nabízené firmám za velkoobchodní ceny. Minimální hodnota objednávky je podle obchodních podmínek 3.000 Kč bez DPH. Jinak může být účtovaný manipulační poplatek do výše 200,- Kč, může dojít k prodloužení termínu dodání, nebo nemusí být objednávka akceptována.

Jak je možné, že neodpovídá uváděná dostupnost zboží?

Skladová dostupnost zboží je pravidelně aktualizovaná, ale přesto dochází ke zpoždění, než se v e-shopu zobrazí skutečný stav. Může dojít i k technickým problémům, výpadkům ve spojení apod. Proto je skladová dostupnost vždy pouze orientační, a v případě potřeby jí doporučujeme ověřit.

Co znamená "Skladová dostupnost: Na dotaz"?

U některého zboží nejsme schopní online ověřit dostupnost zboží. V některých případech může být zboží dočasně vyprodané. Proto je vždy dobré si dostupnost ověřit, můžete použít tlačítko "Mám dotaz na zboží" na kartě produktu. Snažíme se reagovat okamžitě.

V informacích o dostupnosti zboží jsme závislí na dodavatelích nebo výrobcích zboží, kteří je ne vždy poskytují v dostatečné míře. Může se také stát, že je aktuálně nedostupný server, ze kterého získáváme data. V takovém případě musíme dostupnost ověřit jinou cestou. Často bývá problém u textilu, který je vzhledem k objemu a množství variant s vysokými nároky na skladovací kapacitu obvykle dovážený.

Proč se mi na webu zobrazují jiné ceny než v katalogu?

Na rozdíl od katalogu jsou ceny v e-shopu aktualizované. Zároveň se snažíme zvýhodnit možnost on-line nákupu, takže mohou být ceny i nižší. V e-shopu mohou být také nejrůznější akce a sezónní nabídky, které upravují cenu zboží. Můžete se ale setkat i s vyššími cenami. A to nejen v důsledku aktualizace cen, ale na webu jsou např. součástí ceny i recyklační poplatky, které se při off-line prodeji účtují odděleně.

Jaký je termín pro dodání zboží?

Termín dodání pro zboží bez potisku je uvedený v popisu u zboží. Obvyklý termín dodání pro zboží s potiskem je 2-3 týdny od schválení korektury potisku. Termín umíme i zkrátit, s požadavkem na konkrétní termín dodání nás prosím kontaktujte.

Proč nejsou v e-shopu i ceny potisku?

Na cenu potisku má vliv hodně proměnných. Kromě počtu kusů a barevnosti je to např. i velikost potisku a volba správné technologie pro daný motiv. Po zvážení všech možných variant zobrazování cen přímo v-eshopu jsme se (alespoň prozatím) rozhodli řešit ceny potisku formou poptávky, kterou můžete jednoduše poslat a k ničemu vás nezavazuje. Jakmile obdržíme vaší představu o podobě potisku a data pro potisk, zašleme vám nabídku s důrazem na co nejnižší cenu potisku.

Co mám dělat, když není u zboží možnost volby potisku?

Přestože se snažíme u každého produktu doplňovat možné technologie potisku, může se stát, že taková informace u některého zboží chybí. V takovém případě nenabídne e-shop možnost potisku zboží. Můžete ho vložit do košíku bez potisku a doplnit vaši představu potisku v poznámkách v dalším kroku poptávky, nebo prosím zašlete svůj dotaz na zboží (k diszpozici u každého produktu), ve kterém nás na nedostatek upozorníte.

Chci jiný potisk, než jsou nabízené možnosti...

Může se stát, že v nabídce technologií potisku nějaká chybí. Zvolte prosím jakoukoliv dostupnou technologii a svou představu nám napište do poznámek v dalším kroku poptávky spolu se zaslanými podklady pro potisk. Poptávka vás k ničemu nezavazuje, výroba posoudí možnosti na požadovanou technologii, a dostanete nabídku.

Jde v-shopu objednávat i bez registrace?

Ano, k nákupu v e-shopu není nutná registrace. Ta ale usnadňuje případný opakovaný nákup, nemusíte znovu vyplňovat nutné údaje. Proto je možné si během nákupu nebo poptávky vytvořit účet s přihlašovacími údaji.

V e-shopu není zboží z katalogu

Jednou z možností je doprodej nebo vyřazení zboží z nabídky. Bohužel je také možné, že se jedná o systémovou nebo dočasnou chyby v-shopu. Budeme velmi rádi, když nám dáte o každé podobné situaci vědět, abychom mohli zapravovat na případné opravě.